سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تحصیل در فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای اروپایی می باشد، که با آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ در شمال شرقی، سوئیس و ایتالیا در جنوب شرقی و اسپانیا در جنوب غربی و انگلیس از طریق کانال انگلیس هم مرز است. به دلیل وجود فرودگاه های زیاد در فرانسه این کشور را دروازه ورود به اروپا می دانند. محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان، به فرانسه اختصاص دارد. افراد زیادی از فرانسه دیدن می کنند. افراد به دلیل موزه های هنری، تحصیل در فرانسه، زیبایی های این کشور پر جاذبه و غیره اقدام به رفتن به این کشور می کنند. این کشور را نیز به دلیل شیک بودن ظاهر و لباس مردمانش می شناسند. از شرایط تحصیل در فرانسه می توان به مدرک زبان، سوابق تحصیلی و شرایط سنی اشاره کرد.

مدرک زبان: با توجه به رشته تحصیلی که می خواهید در فراسه ادامه دهید، به مدرک B2 زبان فرانسه یا مدرک IELTS با نمره 6 نیاز دارید.

سوابق تحصیلی: برای تحصیل در فرانسه در هر مقطعی مدارک قبلی شما مورد نیاز است برای مثال برای تحصیل در مقطع کارشناسی دیپلم دوازده ساله دبیرستان و برای تحصیل در مقطع دکتری داشتن مدرک کارشناسی ارشد الزامی می باشد.

شرایط سنی: در فرانسه شرایط سنی فاقد محدودیت می باشد و در هرسنی که باشید می توانید برای ادامه تحصیل در فرانسه اقدام کنید ولی اگر سنتان کمتر باشد شانس گرفتن ویزا برایتان بیشتر می شود.